Poštovní spořitelna se zaměřuje na klienty ze střední třídy

07.04.2010 16:39

Poštovní spořitelna, která se dosud zaměřovala na méně movité klienty z řad důchodců, studentů nebo matek na mateřské dovolené se chystá zaměřit na klienty ze střední třídy.

Nepřímo tak bude konkurovat své mateřské ČSOB, která se na tento segment klientů zaměřuje již dlouho.

Za minulostí udělala Poštovní spořitelna tlustou čáru tím, že přejmenovala dosavadní postžirové účty na jednotný název Era. Kromě toho zrušila svou marketingovou kampaň, ve které dominoval panáček v podobě poštovního úředníka. Banka v první fázi vsadila na obličej herečky Evy Holubové, která propaguje „Poštovku“ v aktuální reklamní kampani.

Kromě běžného účtu Era chce Poštovní spořitelna do konce nasadit i další finanční produkty jako jsou například spotřebitelské úvěry nebo spořicí produkty.

Banka rovněž zásadním způsobem změnila své webové stránky.

Zpět

Diskusní téma: Poštovní spořitelna se zaměřuje na klienty ze střední třídy

Datum 18.11.2010

Vložil Danuše Šrubařová

Titulek Zkvalitňování služeb

Odpovědět

Byla bych vám vděčná, kdybyste platbám z Postžirových účtů věnovali větší péči, a příp. vyrozuměli majitele účtu, proč jste platbu včas neuskutečnili.
Případné e-mailové dotazy či požadavky ohledně není kam poslat- na vaší všeob. adrese je stejně nevyřizujete.
Služby na infolince považuji - při vší ochotě - za zoufalé, protože operátorka nemá náhled na účet. Snad by mohla poskytnout zákl. informace o uskutečnění platby (když majitel zná č. svého účtu). Chápu ochranu osobních dat - ale elektron.
bankovnictví s sebou přináší mnohem větší rizika - a mnozí je vítají!
Uvažujete do budoucna o nějakém zkvalitňování služeb?

danuska.myska@seznam.cz

oSpoření.cz Přečtěte si o spoření na finančním serveru investia.cz