Diskusní téma: Poštovní spořitelna se zaměřuje na klienty ze střední třídy

Datum 18.11.2010

Vložil Danuše Šrubařová

Titulek Zkvalitňování služeb

Byla bych vám vděčná, kdybyste platbám z Postžirových účtů věnovali větší péči, a příp. vyrozuměli majitele účtu, proč jste platbu včas neuskutečnili.
Případné e-mailové dotazy či požadavky ohledně není kam poslat- na vaší všeob. adrese je stejně nevyřizujete.
Služby na infolince považuji - při vší ochotě - za zoufalé, protože operátorka nemá náhled na účet. Snad by mohla poskytnout zákl. informace o uskutečnění platby (když majitel zná č. svého účtu). Chápu ochranu osobních dat - ale elektron.
bankovnictví s sebou přináší mnohem větší rizika - a mnozí je vítají!
Uvažujete do budoucna o nějakém zkvalitňování služeb?

danuska.myska@seznam.cz

Zpět na diskuzi

oSpoření.cz Přečtěte si o spoření na finančním serveru investia.cz