Byla bych vám vděčná, kdybyste platbám z Postžirových účtů věnovali větší péči, a příp. vyrozuměli majitele účtu, proč jste platbu včas neuskutečnili.
Případné e-mailové dotazy či požadavky ohledně není kam poslat- na vaší všeob. adrese je stejně nevyřizujete.
Služby na infolince považuji - při vší ochotě - za zoufalé, protože operátorka nemá náhled na účet. Snad by mohla poskytnout zákl. informace o uskutečnění platby (když majitel zná č. svého účtu). Chápu ochranu osobních dat - ale elektron.
bankovnictví s sebou přináší mnohem větší rizika - a mnozí je vítají!
Uvažujete do budoucna o nějakém zkvalitňování služeb?
danuska.myska@seznam.cz
Diskusní téma: Poštovní spořitelna se zaměřuje na klienty ze střední třídy
Datum 18.11.2010
Vložil Danuše Šrubařová
Titulek Zkvalitňování služeb
———
Zpět na diskuzi